donderdag 9 november 2017

Mr. Snowman #5 - Kerst 2017

Vandaag weer een kerstkaartje om jullie te laten zien. Ik ben niet iedere week even trouw met het maken van een kerstkaart, maar word ieder jaar geïnspireerd door 52 Weeks to Christmas om toch wel vooruit te werken, zodat ik eigenlijk nooit kerstkaarten-stress heb. Ik zit nu op ongeveer 20 kaarten, dat is zo'n beetje de helft van wat ik verstuur. Maar straks tijdens mijn zwangerschapsverlof kan ik een goede inhaalslag maken, heerlijk! Nog 1 week en 1 dag werken en dannn lekker mijn eigen ding doen en daar hoort natuurlijk extra knutseltijd bij!


Ik maakte deze kaart pasgeleden op een knutselavondje met mijn moeder. Het sneeuwpopje vind ik zo schattig, dus nog maar een kaartje hiermee gemaakt. Ik hield de kaart verder rustig en bracht wat details aan met washi tape.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Marianne Design - Après Ski
- Stans sneeuwpop: Marianne Design - Eline's Snowman COL1413
- Stempel tekst: Marianne Design CS0979
- Washi Tape
- Fineliner zwart
- Touwtje

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'Kerst / Winter' bij AnMa Creatief

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje, heel herkenbare stijl heb je!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje, superleuk is die sneeuwpop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief deze mister Snowman.
    Mooi kerstkaartje heb je gemaakt, mooie kleurtjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Linda,

    dat is een lieve sneeuwman geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaartjes zie ik weer bij jou Linda!! Succes met de laatste loodjes op het werk. En dan nog even lekker uitrusten. En voor je het weet is het dan zover. (Tenminste dat was bij mij zo).
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kerstkaartje Linda, de sneeuwpop blijft schattig!
    Succes met de laatste loodjes, dan lekker genieten van je verlof.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlief kerstkaartje! Het achtergrond papiertje vind ik ook zo mooi! Nog even doorbijten en dan lekker verlof. Mijn oudste werd na 1 week verlof al geboren en dan is het gedaan met de rust ha ha, geniet er dus maar goed van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk en schattig kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.