dinsdag 7 november 2017

Zwanger #12 - Rompertje

Pasgeleden kreeg ik de vraag kreeg of ik dit kaartje ook in het roze kon maken, dat vond ik natuurlijk geen probleem. Alleen maar leuk om met dat soort verzoekjes aan de slag te gaan!


Eerlijk gezegd vind ik hem zelf in het roze nog wat leuker dan de mintgroene variant die ik eerder maakte. Inmiddels is het kaartje op zijn bestemming aangekomen, dus vond het leuk om hem ook nog even met jullie te delen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Sweet Stars
- Stans rompertje: MFT 
- Embossingfolder wolkjes: AliEpxress 
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Words Hello Baby EC0165 
- Glitterpapier beige 
- Plaksteentjes: Queen & Co. 
- Fineliner grijs & zwart

7 opmerkingen:

  1. Het is een hele leuke kaart! Het rompertje blijft ook erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief, schattig kaartje.
    Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Linda....je hebt de laatste tijd meer van die leuke kaartjes gemaakt zag ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Linda,
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.