donderdag 19 april 2018

Opkikker #23

Stiekem tussen de top 10 van Eline's Diertjes door... Bij Knutsels en Kadootjes loopt momenteel de uitdaging een kaart te maken met een kikker. Altijd handig om opkikker-kaartjes in voorraad te hebben, dus ik besloot ermee aan de slag te gaan!


Ik liet me inspireren door een kaartje dat ik laatst bij Mariken voorbij zag komen. Zij gebruike ook de hartjes-achtergrond en een label: dat vond ik wel een toffe combi en werd het uitgangspunt van deze kaart. Achter de hartjes heb ik een achtergrond gemaakt met Memento Inkt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Fresh Flowers
- Stans kikker: Marianne Design - Eline's Kikker COL1352
- Stans hartjes-achtergrond: MFT - Die-namics Full of Hearts
- Stempel tekst: Marianne Design CS0986
- Memento inkt: Rhubarb Stalk, Love letter, Rose bud
- Touwtje

Het belooft vandaag een heerlijk zonnige dag te worden! Wat zijn jullie plannen? Ik ga samen met mijn moeder en Zoë ergens wandelen... en er zal ook vast wel ergens een ijsje gegeten worden vandaag hihi.

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje!
    Wij gaan vanmiddag naar de dierentuin! Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, lekker vrolijk!
    Helaas geveld door de griep (heel de winter geen last, nu toch aan de beurt), dus even rustig aan...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt voor je bijdrage aan onze kikkerchalleng bij Knutsels en Kadootjes!!

      Verwijderen
  3. Hartjes achtergrond met label erbij is zeker een toffe combinatie. En ook deze vrolijke kikker past er perfect bij. Daar moet iemand wel van op,ikkeren, dat kan niet anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart ....de vrolijke kikker past er uitstekend bij...
    Veel wandelplezier vanmiddag...heerlijk met dit weer.
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, deze opkikkerkaart. Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Vanmorgen mijn lievelings zomerjurk aangedaan en ontbeten in de tuin. Schoongemaakt, de was gedaan en buiten koffie gedronken. Heerlijk! Straks nog even een opdrachtkaartje maken en vanavond een wedstrijd fluiten.
    Tussendoor natuurlijk de zon pakken. Boffen, mooi weer op mijn vrije dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje! Van zulke vrolijke kleuren kikker je vanzelf op! Groot gelijk dat je met dit mooie weer lekker gaat wandelen. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk opkikkerkaartje, Linda. En heerlijk, dat je tijd hebt om te genieten van het mooie weer.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda,
    Deze is ook super leuk en zo kun je meteen heel goed je stempel mengtechnieken kwijt ;)
    Leuk met die hartjes en het label.. zo ontstaat er voor mij ook weer een leuke inspiratie voor over een paar weken ;)

    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje Linda. Heerlijk vrolijk, daar kikkert iemand zo van op.
    Vandaag weer een mooie zonnige dag, geniet er lekker van.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverd, deze kaart. Hier kikker je zeker van op!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so beautiful! I love this cute frog!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.