maandag 9 april 2018

Sweet Succulents & Cactussen #9 - Moederdag & Bedankt

Vandaag had ik een extra dagje vrij, lekker! Na wat klusjes in huis en boodschappen, had ik wat tijd om te knutselen. Tijdens het water geven van de planten in huis bedacht ik me dat het wel weer eens leuk was om een kaart te maken met deze toffe planten/cactus/succulent stempels :).


De eerste kaart die ik maakte, is een bedankt-kaart. Die vind ik altijd fijn om op voorraad te hebben. Bijvoorbeeld voor iemand die de plantjes water geeft (en de kat verzorgd) tijdens een weekje weg :).


Deze tweede kaart maakte ik alvast voor Moederdag. Ik maak dan altijd een kaart voor mijn moeder en schoonmoeder. Ik baseerde hem op de sketch bij Match the Sketch, zie onderaan dit blogbericht.


Hieronder zie je de kaarten nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart offwhite
- Designpapier hout: StudioLight
- Designpapier zwart-wit: Pebbles - Simple Life
- Stempel plantjes: MFT - Sweet Succulents
- Stempel alfabet (teksten): Marianne Design - Eline's Handlettering EC0160
- Enamel sticker hartje: Marianne Design
- Fineliner goudkleurig

De gebruikte sketch van Match the Sketch:


Vanavond gaan wij een mini-EHBO-cursus volgen. Het is speciaal gericht op EHBO bij kinderen, dus wat doe je in geval van stikken, verbranden etc. Het leek ons wel een prettig idee nu we een kleintje hebben, dat we in ieder geval een beetje weten wat we moeten doen mocht zoiets gebeuren.

Fijne week!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Die cactussen blijven erg leuk. Succes vanavond Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die cactussen zijn echt leukerds. Toffe papiertjes heb je erbij gekozen. Slim, zo' n cursus. Hopelijk hoef je het geleerde nooit in praktijk te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk, exe kaartjes! En zo’n EHBO cursus is zeker zinvol. Ik heb net m’n herhaling weer gedaan, voelt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze kaartjes met de cactussen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartjes, wat een gaaf papier!
    EHBO is altijd goed om te doen, handig om te weten hoe je moet handelen. Wij hebben vandaag onze 2e herhaling EHBO/reanimatie/AED...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, vielen Dank für deine Teilnahme bei unserem Sketch und viel Glück bei der Verlosung Ende des Monats. Ein tolles Kärtchen ist dir da vom Tisch gehüpft. GLG Fanny von stampinwithfanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuke kaartjes heb je gemaakt met deze cactus stempeltjes, altijd handig om op voorraad te hebben ook inderdaad. EHBO cursus is altijd handig! Fijne dag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk en stoer Linda! Ik ben momenteel ook helemaal into de cactussen dus deze kaartjes vind ik geweldig! Handig zo een EHBO cursus, ik hoop niet dat je het nodig hebt maar het geeft al een rustig gevoel als je weet hoe te handelen in geval van nood.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey Linda,

    dat zijn weer 2 geweldige cacti kaartjes geworden. Het papier past er prachtig bij.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.