maandag 17 september 2018

Hexagons #4 - Turquoise & Gold

Bij ScrapPlezier loopt momenteel de toffe uitdaging om een kaart met hexagons te maken, gebaseerd op de inspiratiefoto op het blog. Dat is lang geleden, dat ik iets met hexagons gemaakt heb. En dat terwijl ik het wel een gave, strakke vorm vind!


Ik stanste de zeshoek uit diverse kleuren papier in blauw- en turquoisetinten. Als accent stanste ik er ook nog een paar uit in het goud. De zwarte letters en -spetters geven de kaart en wat stoerder gevoel, vind ik. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Stans hexagons: merk onbekend
- Stans 'happy birthday': Lawn Fawn - Happy Birthday Border
- Stempel 'spetters': Altenew
- Goudkleurig papier
- Fineliner goudkleurig

7 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt. Ik herkende de inspiratiefoto meteen. Niet vergeten te linken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje, mooie kleurencombo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een gaaf kaartje! Die spetters maken het zeker stoer.
    Tof gedaan, goeie inspiratie dit.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart, schitterende kleuren, het spat eraf. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, erg mooi kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Linda, leuk in deze kleuren!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een hele gave kaart, ik herken ook zeker de inspiratie foto. Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.