donderdag 27 september 2018

Woodland Littles #2 - Julie

Zo, wij zijn weer terug van twee heerlijke weken vakantie in Zuid-Frankrijk. We hebben het heerlijk gehad: quality time met zijn drietjes, het weer, het eten, heerlijk!

Dan over naar de kaart die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Een collega vroeg me of ik een kaartje wilde maken voor de pasgeboren Julie. Natuurlijk wilde ik dat, alleen maar leuk!


Ze vond het leuk als er de tekst 'welkom lief kleintje' op kwam te staan, verder kon ik zelf invulling geven aan het kaartje. Ik had deze diertjes nog gestempeld liggen, en wat zijn het schatjes! Ze zijn van Hello Bluebird, dat is momenteel een van mijn (nieuwe) favoriete merken! Te veel schattige diertjes om in te kleuren, ik ben fan!

De achtergrond maakte ik met Versamagic inkt (Malted Mauve & Pixie Dust) en daarop een frame in lichtgrijs. Ik vind dit kader zo leuk en ook goed geschikt om bovenin een tekst te plaatsen en onderin drie kleine afbeeldingen die bij elkaar matchen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Inkt achtergrond: Versamagic - Malted Mauve & Pixie Dust
- Stempel diertjes: Hello Bluebird - Woodland Littles
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Baby Teksten EC0106
- Foam Letters: American Crafts - Thickers Rockabye

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
- 2 Sisters on the Blog: babykaart
De Egel: nieuw begin (bv. baby)

Morgen is de bruiloft van mijn zusje, en ik ben getuige! Spannend! 
Fijn weekend alvast aan iedereen en tot snel weer.

10 opmerkingen:

  1. Deze is zo Mega lief!
    Fijn feest morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben hier weg van! wat een ontzettend leuk kaartje.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg schattig kaartje. Fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie. Geniet van de bruiloft van je zus, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, echt schattig! Fijne dag vandaag, geniet van de bruiloft!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Allereerst nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zus. Jullie hebben vast een super dag gehad. Hier was het mooi weer. Bij jullie hopelijk ook. En deed jullie Zoë het een beetje goed??
    En ook nog weer zo'n schattig kaartje bij jou. Je bent helemaal van het kleuren volgens mij. Maar dit is wel weer een toppertje.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! En ja, Frankrijk is heerlijk. Ik ben er dol op. De bruiloft van je zus is inmiddels achter de rug, hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een gaaf kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superlief kaartje! Genoten op de bruiloft?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.