donderdag 18 april 2019

Easter Egg Hunt #2 - Happy Birthday

Deze twee lieve vriendjes uit het stempelset 'Easter Egg Hunt' van Hello Bluebird, zijn niet alleen op Paas-kaarten te gebruiken, maar ik vond ze ook wel kunnen op een verjaardagskaart. Zoveel doe ik niet aan kaarten maken voor Pasen en ik vond de diertjes te schattig om ze verder niet te gebruiken.


Dus zocht ik een manier om er toch nog mee aan de slag te gaan... ik vind hem eigenlijk best goed gelukt :). Ik vond de oranje-tinten wel leuk in het kader van het voorjaar en ook met Koningsdag zo voor de deur. Dit sloot ook gelijk mooi aan bij de huidige uitdaging bij Knutsels en Kadootjes. Geniet allemaal van de komende, zonnige dagen! 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: MFT - Itsy Bitsy Polka Dots & Fresh Squeezed Chevron
- Stans 'happy': Hello Bluebird - Happy Birthday Word Die
- Stempel: Hello Bluebird - Easter egg Hunt
- Stempel tekst: Lawn Fawn - Happy, happy, happy
- Plaksteentjes zwart: Lucy's Little Things
- Glitterpapier roségoud: Marianne Design
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Knutsels en Kadootjes: oranje boven
CAS(E) this Sketch: onderstaande sketch

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn perfect voor op een ‘gewoon’ kaartje deze lieve beestjes! De kleurtjes zorgen voor een zonnige en koninklijke tintje. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi, zonnig kaartje, lief!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn wel heel lief dit stel op jouw mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.