zaterdag 20 april 2019

Rub-a-dub-dub #1 - Babyshower

Afgelopen zondag organiseerde ik de babyshower voor mijn zusje, iedereen bracht iets lekkers en veel gezelligheid mee. En uiteraard kwam ze niet onder wat flauwe spelletjes uit, zoals babyhapjes proeven :).

Dat weekend ervoor organiseerde zij de mijne en dat was ook super geslaagd! Het was ontzettend gezellig en ik ben enorm verwend!


Maar terug naar mijn zusje.. ik stelde voor haar een pakket met leuke en nuttige baby-dingen samen en maakte voor haar deze bijpassende kaart. Ik deed ook bad-spulletjes in het pakket, dus ik vond dit wel leuk en toepasselijk, zeker in combinatie met het woord '-shower' :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Stempels: Lawn Fawn - Rub-a-dub-dub
- Stempel alfabet 'babyshower': Nellies Choice - alfabet Lars ALCS002
- Stencil: merk onbekend
- Inkt achtergrond: Distress Oxide Ink - Victorian Velvet & Spun Sugar
- Fineliner goudkleurig

4 opmerkingen:

  1. Wauw Linda!! Wat een superlief kaartje!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk en lief kaartje is het zo geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje voor je zus, inderdaad erg toepasselijk met het woord babyshower erbij!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje en inderdaad een mooie woordspeling! Bijzonder dat jullie beiden tegelijk zwanger zijn...
    grtz COlien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.