donderdag 23 mei 2019

Tijger #1 - Washi Tape

Wow, wat was het lang geleden dat ik mijn washi tape dozen er eens bij pakte!


Vorige week, toen ik mijn knutseldagje had, deed ik dat weer eens. En het was heerlijk om weer eens aan het plakken/ scheuren / sorteren te zijn geweest. Het uitgangspunt voor deze kaarten was het tape met pantermotief. Het leek me wel leuk om die te combineren met het tijgertje van Eline Pellinkhof, om zo in de wild-life sfeer te blijven. Verschillende tinten geel belandden zo op mijn kaartje, gecombineerd met zwart.


Ik maakte twee soortgelijke kaartjes, met iets andere tapejes maar verder dezelfde opzet:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart donkergeel
- Stans tijger: Marianne Design - Eline's Lion / Tiger COL1455
- Stempel tekst: Lawn Fawn - Happy, Happy, Happy
- Fineliner zwart

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en fris deze washi-tijger-kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kaartjes Linda! Washitape is ook iets wat ik nog heb liggen. Gebruik het eigenlijk zelden, maar is toch leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig, stoer en leuk kaartje. Echt super!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat leuk! Heel tof gecombineerd met het geel en de te gekke washi tape.
    Super!
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.