zondag 16 juni 2019

Dad and Me #1 - Vaderdag

Vandaag is het Vaderdag; voor Marc de eerste keer als "papa van twee".


Deze kaart maakte ik, just in case, al een tijd geleden. Ik wist immers niet hoeveel knutseltijd ik als "mama van twee" zou hebben... dus hij lag al even veilig in de kast te wachten. Op het kaartje zette ik een papa- en mama-eland met twee kleintjes. Precies zoals het nu bij ons thuis is :). Sinds onze vakantie in Zweden, twee jaar geleden, zijn wij wel een beetje eland-fans geworden... bijzondere dieren!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Inkt achtergrond: Distress Oxides - Faded Jeans, Broken China
- Inkt gras: Mowed Lawn, Shabby Shutters
- Stans bergen: Lawn Fawn - Stitched Mountain Borders
- Stempels: Lawn Fawn - Dad and Me
- Fineliner zwart

2 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.