zaterdag 15 juni 2019

Mom and Me #3 - Happy Father's Day

Net zoals de kaart die ik voor mijn eigen vader maakte, gebruikte ik ook voor mijn schoonvader stempeltjes van de 'Mom and Me' set van Lawn Fawn. Dit keer koos ik voor de uiltjes. 


Ook op dit kaartje zie je een opa en oma -uil met twee kleintjes. Het woord 'dad' stanste ik uit donkeroranje papier en gebruikte het negatief. Dat gaf de kaart net wat extra kleur.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Lawn Fawn - Spring Fling
- Stans 'dad' & stempels 'Happy Father's Day': MFT
- Stempel uiltjes: Lawn Fawn - Mom and Me
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'for dad' bij Always Fun Challenges.

Morgen, op Vaderdag laat ik jullie tot slot de kaart zien die ik voor Marc maakte. Hoewel wij het vandaag eigenlijk al 'vieren' voor hem.

2 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje met lieve stempeltjes en stoere kleurtjes!
    Veel plezier vandaag en morgen...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Gave kleurencombi ook!!
    Geniet nog maar even van deze vaderdag met 2 kids.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.