dinsdag 7 april 2020

Babyfles #2

Vorige week zou eigenlijk de babyshower van mijn schoonzusje plaatsvinden, maar dit ging uiteraard niet door vanwege Corona. Helaas...


Om haar toch een beetje op te vrolijken heb ik een grote mand cadeaus samengesteld namens de vriendinnen en dit samen met deze kaart bij hun bezorgd. Dit werd erg gewaardeerd, dus dat was erg leuk om te doen :). Vervelend dat de babyshower niet door kon gaan, maar dat is logisch en momenteel helaas niet anders... Hopelijk heeft ze rondom de bevalling niet teveel last van alle Corona-maatregelen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Stencil fles: Dutch Doobadoo
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Pink
- Stans olifant: Marianne Design - Eline's Olifant EC1384
- Stans fles en rammelaar: Marianne Design - Eline's Baby Essentials COL1421
- Stempel 'baby': Els Brigé - Welkom Baby
- Touwtje

2 opmerkingen:

  1. Helaas zijn er zo nog steeds dingen die niet door kunnen gaan. Maar super dat je toch een mand met cadeautjes kon brengen.
    Mooi kaartje maakte je er bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje en gaaf idee om een mand te bezorgen, zo heeft ze toch een beetje een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.