woensdag 15 april 2020

Schaapjes #10 - Zwanger, Gefeliciteerd!

Bij Just Us Girls loopt de uitdaging 'vierkante kaart met daarop minstens één vierkant'. Dat bracht mij op het idee om deze kaart te maken.


Het lieve schaapje van Eline Pellinkhof stanste ik uit een wattenschijfje, waardoor hij lekker zacht aanvoelt. De tekststempels zijn van een relatief nieuwe set van Marianne Design, ik houd van dit soort lettertypes! Van mij mogen er eindeloos veel teksten uitgebracht worden in deze stijl... al zou dat voor mijn portemonnee niet heel goed zijn.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Sweet Dreams PB7055
- Stans schaapje: Marianne Design - Eline's Schaap COL1385
- Stans vierkanten: MFT - STAX square mod
- Stempel tekst: Marianne Design - Handgeschreven Baby CS1051
- Hartjes clay
- Touwtje

7 opmerkingen:

  1. Lief felicitatiekaartje, Linda. En heel mooi lettertype inderdaad.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Linda! Vind het ook een hele mooie stempel...ben ook overstag gegaan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje met dat schattige, wollige schaapje. Heel leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, lief!
    De stans van de vierkantjes met 2 afgeronde hoekjes vind ik zo tof, maar die staat niet bij je gebruikte materialen, is het een geheime mal? ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This baby card is as sweet as can be, this little lamb is so cute! Thanks so much for joining us at Just Us Girls this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.