zondag 28 juni 2020

Let's Have Some Tea (& Coffee) #6 - Jocelijne Design

Zoals elke woensdag de laatste tijd, gingen mijn moeder en ik afgelopen week ook weer aan de knutsel :). Het thema dat we voor deze avond bedacht hadden, was koffie & thee met de leuke stansen van Jocelijne Design.


Mijn moeder had al het één en ander gestanst, dus dat was een vliegende start van de avond. Het in elkaar zetten van de figuurtjes was wel een gepriegel, maar het was het uiteindelijk wel waard hihi.


Ik maakte twee kaarten; de ene kaart met alleen wat koffie en een lekkere koek. De tweede kaart werd een heel theekransje :).


Het werd een vrolijk geheel, zie maar eens hieronder:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze en wit
- Designpapier: Cocoa Vanilla Studio - Unforgettable Paper Pack
- Stans koffie, thee, koekjes: Jocelijne Design
- Stans letters: Lawn Fawn - Oliver's Stitched ABC
- Stempel 'tijd voor...': Marianne Design CS0987
- Stempel 'sweet wishes': Lawn Fawn - Milk and Cookies
- Glittersteentjes & Clay hartjes
- Fineliner zwart

4 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleurtjes heb je gekozen. En je theekransje is echt supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige thee en koffiekaartjes. Ik kan ze me helemaal voorstellen bij een gestipt theetipje als cadeautje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Linda,

    gave koffie en thee kaartjes!!! Prachtig designpapier ook.
    vreemd genoeg kan ik op de opkikkerkaarten niet reageren (is account opeens blanko) maar die zien er ook supergaaf uit zeg. Leuk dat touwtje met labeltje om de postzak en de kikker hangt er heerlijk in.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.