vrijdag 1 oktober 2021

Schommelkaart met Koekjes

Halloooo, ben ik weer een keertje! Op het blog van de Lift Challenge is het momenteel de uitdaging om een schommelkaart te maken, met daarbij vellum. Deze uitdaging wilde ik niet aan me voorbij laten gaan, en ging dus aan de slag. Het werd een kerstkaart met de leuke, nieuwe koekjes van Jocelijne Design.


Ik zet hem binnenkort ook nog even op Instagram, met een filmpje erbij waarop je hem gezellig ziet schommelen. 

Zijn jullie al begonnen aan kerstkaarten?


9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart! Echt leuk met die koekjes. Toffe kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke vrolijke koekies schommelkaart.
    Jaja wij zitten het hele jaar in de kerstkaarten iedere week eentje bij 52WTC.
    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geinige kaart is dat, die mallen zijn superleuk!
    Ik heb al heel veel kerstkaarten want net als Annemarie en Merit maak ik wekelijks een kerstkaart voor het blog van 52WTC!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Wat zijn die koekjes schattig. Deze challenge staat ook nog op mijn lijstje, maar ik heb nog niet echt inspiratie. En leuk om weer wat van je te zien hier!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om op te vreten, zo leuk dit schommelkaartje!! Dank je wel voor het meedoen met de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een gezellig koekjeskaartje!! Heel mooi gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al schommelen hoor op Insta. Super leuk. Deze set van Jocelijn is ook zo tof. Heel leuk en vooral lekker schommelkaartje heb je gemaakt. Dank je wel Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat een leuke schommelkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die is leuk zeg! Heel grappige kaart en mooi gemaakt! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.