vrijdag 30 maart 2012

Birthday Cake

Onderstaande kaart heb ik op een gezellig knutselavondje met mijn moeder gemaakt. Altijd weer gezellig kletsen, kopje thee erbij en een hele tafel vol met knutselspullen. Welke kleur kaart, wat voor achtergrondjes, welke stansjes en kleurtjes en versiersels?
En hier dus het resultaat:


Het 3D- plaatje is van Quincy, de achtergrondjes die ik gebruikt heb komen van Action. De stansjes heb ik zoals altijd weer besteld via Marktplaats, evenals de stempelafdruk 'It's your Birthday'. Eigenlijk ben ik altijd nog op zoek naar deze stempel, dus als je weet waar ik hem kan kopen of van welk merk hij is: let me know!

Fijn weekend!

Liefs,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.