maandag 19 maart 2012

Lovely birds

Hierbij dan het eerste kaartje als resultaat van mijn nieuwe aankopen op de Knotsgekke kaarten- en scrapdagen.

Ik ben sowieso gek op 'vogelkaarten', maar dit is toch wel mijn favoriet. De romantische stijl van het 3D-knipvel van Quincy vind ik erg leuk. Daarbij heb ik de pastelkleurige achtergrondjes gebruikt van Action, welke ik met de paper distresser en distress ink (kleur: brushed corduroy) heb bewerkt. De gefeliciteerd-stempel is van Marianne Design. De bloemetjes heb ik gemaakt van mijn nieuwe pons, evenals de kleine blaadjes. Het zandkleurige lintje en de pearl drops maken deze Lovely Birds-card helemaal af.


Wat vinden jullie ervan? Do you like it? Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen.

Liefs,
Linda

1 opmerking:

  1. Hallo Linda,

    Dank je wel dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Leuk ook om jouw blog te zien en alle mooie kaarten die je maakt.
    Je mini boekje dat je gemaakt hebt tijdens mijn workshop op de knotsgekke kaarten beurs is helemaal geweldig geworden.

    Een Creatieve groet,
    Chimene

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.