zondag 20 augustus 2017

Cuddly Koala's #2 - Hello Baby

Het is alweer even geleden dat ik dit koala-stempelset gebruikte, maar van de week heb ik een aantal van deze schattige diertjes zitten stempelen en kleuren en maakte met één hiervan deze kaart.


Omdat de moederkoala haar kindje zo lief vasthoud, leek het me leuk om hier een babykaartje mee te maken. De afbeelding werd het middelpunt van de kaart, met daarbij een lekkere dosis roze!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Echo Park - Bundle of Joy - Dots & Stripes
- Stans scribble: MFT
- Stempel koala: MFT - Cuddly Koalas
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Words Hello Baby EC0165
- Enamel stickers
- Fineliner zilverkleurig
- Touwtje: Boekenvoordeel
- Label

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
TGIF Challenges: girly
The Paper Players: get colouring
AnMa Creatief: baby
City Crafter: no flowers

13 opmerkingen:

  1. Aah, zo lief dit koala kaartje!
    Mooi gemaakt. Inderdaad perfect voor een baby kaartje.
    & ik ben zo blij met de jurk, het liefst ga ik morgen weer om hem aan te trekken.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your pair of coloured koalas is adorable Linda! Thanks for sharing your coloured creation with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt. Het roze maakt het lekker zoet. Daar hou ik wel van.
    Het afdrukje is ook zó scheetig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, wat een schatje. Mooi ingekleurd. Dat cirkeltje met bovenin de rondjes heb ik ook nog liggen. Nodig ook eens gaan gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet little card, the koalas are adorable. Thank you for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief babykaartje, erg leuk gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How adorable! I love that sweet image.Thanks for playing along at The Paper Players..so happy you joined us!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart Linda!! Ook van die lieve kleurtjes. En je kleurt alles zo mooi in. Super!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoesje deze koala! Schattig babykaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.