maandag 14 augustus 2017

Magical Unicorns #1 - Watercolor

Je ziet ze overal opduiken, eenhoorns! Op de een of andere manier weten deze magische diertjes onze harten steeds meer te veroveren. Althans, de mijne wel: ik vind ze schattig! En dan zeker dit stempelset van MFT.



Ik kleurde de stempels in met mijn Spectrum Noir stiften, heerlijk rustgevend om te doen vind ik! De kleuren zocht ik uit bij het papier van Lawn Fawn en hoppa, zo rolden deze twee kaarten uit mijn handen.

 

Op het eerste kaartje nog een subtiel wolkje, het tweede kaartje is geheel in de wolken :). Eigenlijk had ik de cirkels uit meer verschillende kleuren moeten stempelen, zodat er een echt regenboog-effect ontstaat. Hmm, ideetje voor de volgende keer!


Hieronder de kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze en wit
- Designpapier: Lawn Fawn - Watercolor Wishes
- Stans cirkels: Nellie Snellen & MFT
- Stempel eenhoorns: MFT - Magical Unicorns
- Stempel 'happy birthday': Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Touwtje: Hema
- Fineliner zwart
- Pailletjes / sequins
- Label

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
Pinspirational Challenges: inspiratiefoto
Always Fun Challenges: going in circles
CAS-ual Fridays: friendship
Knutsels en Kadootjes: sketch (eerste kaart)


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en leuke stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd deze unicorn.
    Toffe kaartjes heb je er van gemaakt.
    Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card. Thanks for sharing it at {PIN}spirational Challenges #196. Good Luck and hope to see you again next time.
    Carole x DT (Craftilicious Creations)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt. Erg leuk!!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah supertof!! Heel erg leuk met die wolkjes! En de unicorn is inderdaad heel schattig!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke unicorn kaartjes. Zo gaaf om te zien hoe verschillend je kaarten zijn geworden. Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is adorable! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute card!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *So sorry for late commenting, I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.