zondag 17 september 2017

Cream & Sugar #1

Toen we bij Bij Oma Dee waren, kocht mijn moeder dit super leuke papierblok van Doodlebug Design. Waarom had ik die zelf eigenlijk niet mee genomen? Inmiddels is hij in bestelling :).


Maar toen we laatst nog even samen aan het knutselen waren, gingen we allebei met haar blokje aan de slag. Het is zo'n vrolijk blok en door de afbeeldingen die erin zitten, heb je al snel een gezellige kaart als resultaat.


Op de eerste kaart gebruikte ik een kader-stans waar de afbeelding van de coffee-to-go-bekers precies in paste. Het ribbelkarton vond ik wel toepasselijk, omdat je dat vaak om een kartonnen beker heen krijgt tegen de warmte. Op de tweede kaarten hield ik de kaders iets kleiner en rustiger, zodat ik twee afbeeldingen kwijt kon. De tekstjes komen ook uit het papierblokje, geinig hè?


Hieronder de kaartjes nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs en rood
- Designpapier: Doodlebug Design - Cream & Sugar
- Ribbelkarton
- Stans rand: Clearly Besotted
- Enamel stickers zwart: Eyelet Outlet
- Enamel stickers roze: Stampin' Up
- Hartjesstickers: AliExpress
- Fineliner zwart

9 opmerkingen:

  1. leuke 'gezellige' kaartjes!
    fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes! Dat blokje heb ik ook al vaak voorbij zien komen en ik vond het meteen leuk. Wist alleen niet waar ik het kon kopen... Jij hebt toch wel geluk met zo'n creatieve mama, eerst spulletjes uitproberen en dan bestellen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk Linda vrolijk papierblokje heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaartjes zijn dit geworden. Prachtig papier. Leuke opzetjes. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gezellige kaartjes. Ik snap dat je het blokje ook zelf wilt hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige, vrolijke kaartjes! Leuke tekstjes ook, handig dat ze in het blokje zitten!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kaartje, daar wordt je vanzelf blij van! Ik had het blokje ook, het zat ooit in een Simon Says Stamp kit. Ik heb nog twee snippertjes papier, de rest is helemaal gebruikt, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een leuk blokje, snap wel dat je 'm zelf besteld hebt! Twee leuke kaartjes Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellige kaartjes. Wat leuk ook dat je trouw met je moeder lekker knutselt. Lijkt me erg gezellig.
    De papiertjes zijn echt tof, snap wel dat je deze besteld hebt.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.