dinsdag 19 september 2017

Let's Eat Cake #11 - Workshop Bij Oma Dee

Vorige week liet ik al het eerste resultaat zien van de workshop 'shaped cards' die we volgden in de winkel van Bij Oma Dee. Vandaag show ik jullie het tweede model in de vorm van een taart.


Hier kwam het nodige meet- en knipwerk aan te pas, maar als je de basis voor de taart eenmaal af hebt, is het zo leuk om hem te versieren. Ook een stuk makkelijker dan het versieren van een echte taart met marsepein of fondant! De afmetingen die Cornelie gebruikte tijdens de workshop bewaar ik goed, dan kan ik hem nog eens opnieuw maken.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: My Mind's Eye - Collectable Memorable
- Stans en stempel 'Happy': Lawn Fawn
- Stans bloemen: Marianne Design CR1356
- Diverse randen: MFT & Clearly Besotted
- Enamel Dots: Eyelet Outlet

14 opmerkingen:

  1. Wat geinig Linda! Is het een kaart die je in elkaar kan schuiven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Nee, dat niet. Maar hij past wel in een gewone envelop.

      Verwijderen
    2. Dat is helemaal mooi. Echt een leuke kaart. Ben benieuwd hoe je de volgende gaat maken.

      Verwijderen
  2. Origineel zeg. Wat een gezellige taart. Altijd leuk om nieuwe ideeën op te doen en bij Oma Dee is het altijd een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Leuk model en prachtige kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf. Juist de wat aparte modellen maakt het kaarten maken zo bijzonder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijke taart... ehm...kaart! Leuk model en vrolijke papiertjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je taart mooi versierd hoor, prachtig!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe en feestelijke kaart! En een origineel model, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een leuke kaart! Lijkt me leuk om zo'n taart te versieren. En deze is goed voor de lijn.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feestelijk kaartje Linda!!Leuk effect.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.