zaterdag 30 september 2017

Sterren - 2x Verjaardagskaart

Een tijdje geleden kocht ik een pakketje van dit stoere papier bij Margriet. Vind de patroontjes en kleuren zo tof :) en wat mij betreft is het zowel voor stoere/hippe vrouwen als voor mannen geschikt. 


Toen ik dit papier op tafel had liggen, samen met mijn sterren-stans in verschillende maten, rolden deze twee kaartjes eruit. 


Op beide kaarten gebruikte ik wat goudkleurig papier als detail en maakte ik de kaart af met wat Nuvo Drops in zwart en wit.


Hieronder het stel nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs
- Designpapier: Stampin' Up - Urban Underground
- Stans sterren: Nellie Snellen
- Stempels tekst & bijbehorende stansen: Els Brigé - 't is je Verjaardag
- Goudkleurig papier: Marianne Design CA3134
- Nuvo Crystal Drops - Gloss White & Ebony Black
- Touwtje

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
AnMa Creatief: mannen
Sunny Day Crafting: M is for male
CreaPaleis: verjaardagskaart jongen
Moving Along with the Times: geometric shapes


11 opmerkingen:

  1. Heel gaaf papier...voor hippe mannen en stoere vrouwen... Ik hou er in ieder gaval van! En ook van je gave kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb zo'n zelfde pakketje gekocht en er is al veel van op....! Twee toffe kaartjes laat je zien vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee gave kaartje Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stoere kaarten!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de MANNENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoere kaarten! Dank je wel voor het meedoen bij Sunny Day Crafting, succes en ik hoop je bij de volgende challenge weer te zien.
    Groetjes Grietje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave, stoere kaarten zijn het, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fab cards, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute! Thanks for sharing at Sunny Day Crafting.
    Janis, Owner/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi this is a stunning card I love it. Thank you for joining us at Moving Along with the Times Challenge Blog The theme is use Geometric Shapes. Hugs Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the paper too, very striking. Thanks for joining us at MAWTT. Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.