woensdag 21 februari 2018

Lions and Tigers #2

Er liepen deze week een aantal challenges waar ik graag aan mee wilde doen. Toen Zoë even lekker lag te slapen en ik verder geen 'huishoudelijke taken' meer had, pakte ik mijn knutselspullen er dus weer eens bij!


Ik ging aan de slag met deze schattige tijgertjes, welke ik eerder al gekleurd had. De eerste kaart baseerde ik op de sketch van Sunday Stamps. Ook doet hij mee aan de uitdaging 'framed' bij Paperminutes.


Voor de tweede kaart gebruikte ik moeder en welpje en verder nagenoeg dezelfde producten als voor de andere kaart... als het dan toch op tafel ligt, wel zo makkelijk :). Deze kaart doet mee aan de uitdagingen 'polkadots' bij City Crafter Challenge Blog en 'zoo animals' bij Always Fun Challenges.


En natuurlijk samen nog even op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Designpapier blauw: MFT - Cold & Cozy Chevron
- Designpapier zwart/wit: Marianne Design - Do What You Love
- Stans kader: AliExpress
- Stempel diertjes: MFT - Lions and Tigers
- Stempel tekst: JoyCrafts 6410/0021
- Enamel stickers
- Fineliner zwart & turquoise

De gebruikte sketch en challenge van Sunday Stamps:


14 opmerkingen:

  1. Hey!! Lekker ff knutselen als Zoë ff slaapt. En meteen weer twee hele leuke en gezellige kaartjes! Ze zijn zo tof, deze beestjes! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaartjes! Mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Zo fijn dat je af en toe lekker even kan knutselen. Nu al zin in onze knutseldate. & natuurlijk even met Zoe knuffelen.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaarten! Prachtige kleuren! Ik hoop voor jou dat er nog veel kleine knutselmomentjes volgen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goodness, this little pair of tigers is adorable! Your coloring is simply perfect, and those bold black dots are just right! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig die tijgertjes! De kleuren die je erbij gebruikt hebt, zijn ook zo mooi. Leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten! Mooi met die leeuwtjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met deze schattige tijgertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt. Schattig die tijgertjes!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my goodness, aren't those critters the cutest! Fabulous coloring and love the addition of those bold black dots to make your first card pop, and the black polka dot paper for the second. Thanks so much for joining us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes! Alles past zo leuk bij elkaar! En ook nu heb je weer zo'n leuke kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi, deze kleurtjes bij elkaar. En die tijgertjes zijn te lief.... heel mooie kaartjes en zo lief van je dochter dat ze mama zo wat knutseltijd gunt door zoet te slapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your cards are adorable, thanks for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie süß!
    Vielen Dank für's Zeigen bei Paperminutes.

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congrats on being a Spotlight Artist at CCCB.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.