maandag 19 februari 2018

Polar Bear Pals #1

Bij de 4 Season Challenge is het de uitdaging om een winterkaartje te maken. Toen ik bij Larissa een kaart voorbij zag komen met een ijsbeer van MFT, had ik gelijk een idee voor mijn winterse kaart!


Ik ging aan de slag met de paarse kleur van de Olympische Winterspelen, dat leek me wel leuk en toepasselijk. De ijsbeer kreeg een matchende sjaal om, lekker warm! Het kader stanste ik uit zilverkleurig papier en de pailletjes zijn metallic lila.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart paars
- Designpapier paars: Lawn Fawn - Let's Polka in the Dark
- Designpapier grijs: Echo Park Dots & Stripes - Winter
- Stans rand (sneeuw): Marianne Design CR1361
- Stans kader: AliExpress
- Stans 'happy birthday': MFT - Die-namics Happy Birthday Circle Frame
- Stempel ijsbeer en tekst: MFT - Polar Bear Pals
- Zilverkleurig paper: Marianne Design - Decoration Paper
- Pailletjes / sequins

Zijn er nog bloggers die toevallig vrijdag naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch gaan? Mijn moeder en ik zijn er dan in ieder geval te vinden, lekker shoppen! Zoë gaat dan voor het eerst een dagje naar 'oppas-tante Sandra' (mijn zusje).

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Leuk met die ijsbeer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje, toffe kleurtjes! Bedankt voor je deelname aan onze winter-challenge op het 4SSC-blog. Helaas, geen KGKD voor mij deze keer. Donderdag en vrijdag moet ik werken en zaterdag ben ik al onder de pannen, dan is de Grote Dutch Doobadoo dag ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, wat een tof winters kaartje! Die beer is een topper hè!? Ook voor mij geen KGKD, donderdag en vrijdag werken en het hele weekend op stap! Helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Linda,

    dat is een hele leuke kaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja, die beer is zo leuk! Supergezellig winters kaartje is dit. Helaas, geen KGKD voor mij. Ben het weekend samen met Mariken naar Gent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Nee, geen KGKD voor mij. Morgen ga ik met mijn dochter een nachtje weg naar Breda. Ook heel leuk ;) Jullie veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winterkaart heb je gemaakt! Spannend Zoe voor het eerst naar tante uit logeren!! Misschien ga ik zaterdag even naar de Knots, vrijdag moet ik werken..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke winterse kaart!

    Bedankt voor je deelname bij 4-SSC.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.