vrijdag 23 februari 2018

Smitten Kitten #1

Laatst vond ik een super leuke stempel van dierenvoetjes. Ik had gelijk inspiratie en zag een kaartje voor me in combinatie met poesjes. Dus: aan de slag!


Ik vond in mijn voorraad ook nog washi tape met voetprintjes, dus hop erbij! Ik kleurde de katjes in grijstinten met mijn Spectrum Noirs en combineerde ze met roze, grijs en zwart op de kaart. Deze eerste kaart doet mee aan de uitdaging 'Cats' bij Addicted to CAS en 'knuffelbaar' bij Crazy for CAS.


Met ongeveer dezelfde spullen maakte ik ook nog een tweede kaart. Deze doet mee aan de uitdaging 'H is for Heart' bij Sunny Day Crafting.


Hieronder de kaarten nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: MFT - Fresh Squeezed Chevron
- Stans rechthoek: MFT - Wonky Stitched Rectangle STAX
- Stempels diertjes en tekst: MFT - Smitten Kitten
- Stempel voetprintjes: AliExpress
- Washi Tape
- Touwtje

En zo lekker op weg naar de KGK in Den Bosch!

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, leuk dat roze bij zwart/wit.
    Veel plezier op de beurs vandaag! Sowieso al leuk om in Brabant te zijn ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefjes, de kleuren zijn erg mooi bij elkaar! Je layouts zijn ook gaaf!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lieve kaarten! heel erg gaaf met die voetjes erbij Mooi ingekleurd ook Veel plezier in Den Bosch Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes! En mooi met dat bijpassende washi-tape.
    Heb je een leuke dag gehad in Den Bosch?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn ontzettend mooi en schattig. Mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je mee doet met CFC. ik ben gisteren ook naar de KGK geweest, wat een tegenvaller zeg, nooit meer. Ik ga dit jaar maar eens naar Paperpassion...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze, alletwee! Ik lees hiervoor...de beurs een tegenvaller? Ik kan dit jaar niet, maar vond het altijd leuk! En jij? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig zeg, deze kattenkaartjes! Die pootafdrukjes zijn zo leuk erbij. Hoe was het in Den Bosch? Veel gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk trouwens dat je meedoet aan de challenge bij Crazy for CAS, dankjewel!

      Verwijderen
  8. Adorable cards. Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah, wat een leukert. Echt een poezenkaart geworden met alles er op en er aan. Was het gezellig op de KGKD?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super toffe combi!! Zo gaaf die voetprintjes erbij. Je bent helemaal lekker aan het kleuren. Je wordt er echt goed in!!
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.