zondag 7 oktober 2018

Fall Friends #1

Nu de blaadjes aan de bomen oranje beginnen te kleuren en de herfst echt zijn intrede wel aan het doen is, vond ik het wel tijd om eens wat herfst-kaartjes te maken. Vandaag laat ik jullie het eerste kaartje zien dat ik maakte, met de geweldige stempels van Hello Bluebird.

Ik kleurde de diertjes van tevoren in met mijn Spectrum Noir Markers en zocht tussen mijn herfstpapiertjes naar wat bijpassende kleuren en patronen. Die vond ik in een wat ouder blokje van Pebbles. In de hoekjes van de kaart plakte ik wat sequins die ik onlangs bestelde bij Lucy's Card. Aanrader!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtoranje
- Designpapier: Pebbles - Harvest
- Stempel diertjes & tekst: Hello Bluebird - Fall Friends
- Sequins mat-goud: Little Things by Lucy's Cards - Gilded Peach

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Moving Along with the Times: Autumn / Fall
4-Season Challenge: dieren
Sunday Stamps: color challenge

Gisteren volgde ik, op aanraden van Larissa, voor het eerst een workshop bij Doe@Ding in Spijkenisse. Ik ging samen met mijn moeder en ook Larissa bracht haar moeder mee. We zaten met zijn vieren aan een tafel en hebben een gezellige en geslaagde dag gehad. Het resultaat zal ik hier binnenkort laten zien! Natuurlijk hebben we ook nog even een shoprondje in de winkel gemaakt... ennnn ik kreeg alvast het nieuwe swap-pakket van Larissa!

17 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Door jou heb ik dit leuke merk ontdekt en ik ben helemaal verkocht. Over dit setje twijfelde ik nog, maar als ik het hier zie denk ik' ook leuk! '
    Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig! Zulke lieve diertjes! Mooi gekleurd ook. En wat leuk dat jullie zo'n toffe dag hebben gehad. Nicole ook ontmoet, las ik op haar blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, met de mooie herfstkleuren.
    Elk Seizoen heeft z'n charmes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke diertjes! En prachtig gekleurd! Ik kende dit merk nog niet, maar het zijn inderdaad erg leuke stempeltjes.
    Een workshop bij Doe@ding: dat klinkt goed. Ik houd je blog in de gaten om te kijken wat voor moois je daar gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Linda. Vooral het diertje met de boeken vind ik erg leuk (ik ben een boekenwurm)
    Mooi gekleurd.
    En leuk dat je zo’n geslaagde workshopdag hebt gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjesweer!
    En wat leuk dat jullie een crea uitje hadden met de moeders. Genieten lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje! Die beestjes zijn enig en mooi gekleurd ook. Gaaf dat je bij Doe@ding geweest bent. Een workshop daar is altijd erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow een workshop bij Doe @ ding. Super, ik ben benieuwd. En dit herfstkaartje is ook weer super.
    En hoe was de bruiloft van je zusje??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje ! heel erg leuk en lief herfstkaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my goodness, your fall critters are completely adorable - what brilliant coloring, and the background papers are PERFECT for your little scene! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk herfstkaartje, mooi sfeertje!
    Bedankt voor het meedoen met onze dieren-challenge op het 4 Season blog!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So cute!

    Thanks so much for entering the challenge over on the moving along with the times Blog and good luck


    Moving along with the times Blog

    CraftyHugs-Dt member of Moving along with the times personal blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve stempeltjes zijn dit!! En je achtergrondje is zo mooi bij de kleuren die je gekozen hebt voor het inkleuren. Een heel lief en warm kaartje, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk is deze ook! Mooie papiertjes en geweldige kleuren. Ook een geweldig leuke set. Ik heb er ook een setje van, maar ze zijn niet zo makkelijk aan te komen in Nederland (of ik zoek slecht) 😉 Waar heb jij ze vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorable little fall and back-to-school critters. Thank you for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super Fun card! Love all the little critters and the Sentiment! Perfect Fall scene! So happy you joined us at Sunday Stamps! XX

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.