dinsdag 11 december 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites #2

Wow, volgende week alweer de laatste. Wat gaat het toch weer hard voorbij! Maar zo ver is het gelukkig nog niet: vandaag eerst nog de nummer twee in de top 5.


Bij mij staat op nummer twee in deze ranking: de sneeuwpop! Ik vind hem zo'n lief gezichtje hebben en vind het ook leuk dat hij verschillende accessoires heeft. Erg bruikbaar als je het mij vraagt :). 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winter Pastels
- Stans sneeuwpop: Marianne Design - Eline's Snowman COL1413
- Stans 'Merry Christmas': Lawn Fawn
- Plaksteentjes: Lucy's Shop
- Fineliner zwart

En neem je ook een kijkje bij Gerdine?

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Linda ik vind de mal van LF "Merry Christmas ook heel erg mooi. De lieve sneeuwpop met de zilveren sneeuwvlokken om zich heen en dat draadje om de bezem, geweldig.

    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, Linda! Het sneeuwpopje is zo'n schatje! Bij mij een knus katje vandaag.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Een van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook leuk Linda!! Ik blijf ook erg fan van die sneeuwpop voor kerstkaarten.
    Tot de laatste diertjes dinsdag, jammer dat het al weer bijna afloopt. Wie weet in de toekomst nog eens.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. bij mij vandaag de koe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig kaartje, leuk! De sneeuwpop is ook één van mijn favorieten, maar ik heb ze al regelmatig op de kerstkaarten-donderdag gebruikt....
    Super dat jullie dit weer organiseren, volop inspiratie op de blogs!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sneeuwpop is ook super leuk! Ik heb voor de Eline's Mice family gekozen deze zijn ook zo leuk!
    Tot volgende week!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sneeuwpop heb je weer mooi op de kaart verwerkt. Bij mij de husky: ben benieuwd wat ik volgende week bij jou en de rest tegenkom!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren. Tof kaartje. Deze snijmal heb ik nog niet, maar hoe meer ik hem zie, hoe meer ik hem zelf ook wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Linda, de sneeuwpop is ook super handig met al zijn verschillende kleertjes en spulletjes die hij bij heeft.
    Bij mij doen vandaag de teckels mee.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje met het schattige sneeuwpopje, die blijft inderdaad erg leuk! Bij ons staat vandaag de ijsbeer op de blog!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is vandaag weer heel gezellig in blogland met al die leuke "Eline" creaties. Je sneeuwpop staat er prachtig bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart met de sneeuwpop, gezellig hoor weer al die diertjes langs zien komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja die sneeuwpop, ik hou d’r van! Maar ook van de flamingo’s, met roze sneeuw, vandaag op #2 op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waauh die sneeuwpop. Hij blijft leuk en het leuke van de diertjes is dat er niet zo vee bij hoeft, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja je kan er inderdaad heel veel verschillende van maken, je kaartje is super leuk :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De sneeuwpop is ook superleuk! Heel mooi Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Linda,
    Wat een leukerd!
    Ik dacht de sneeuwpop i.p.v. een diertje... dan is het geen diertjesdinsdag meer ;) Maar ik ben ook dol op die sneeuwpop dus wie weet ga ik hem gewoon nog bij mijn diertjes volgende week inzetten ;)

    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook deze kaart is weer erg mooi Linda
    Wat is het leuk om met de diertjes aan de slag te gaan.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.