zondag 23 december 2018

Kerst 2018 - Frosty Friends #3

Het eind van mijn kerstkaarten-reeks is in zicht. Morgen laat ik jullie nog 1 kaart zien en daarbij ook het eindresultaat van alle kaarten bij elkaar. Maar eerst nog de kaartjes van vandaag!


Bij de workshop van Doe@Ding, waar ik afgelopen week over vertelde, kocht deze leuke 'Happy Christmas' stans. Ik kon hem niet laten liggen, ondanks dat bijna al mijn kerstkaarten op dat moment al af waren. Maar gelukkig waren nog niet alle kerstkaarten af, dus maakte ik er maar gelijk twee met deze leukerd.


Ik koos voor vrolijke niet-traditionele kleuren op deze kaarten. Het ruitenpatroon doet me denken aan een warme deken, dus toch nog een beetje kerst-achtig :). En de leuke winterse diertjes van Hello Bluebird maken het af.


Hieronder zie je de kaarten nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Lawn Fawn - Perfectly Plaid
- Stans 'Happy Christmas': MFT
- Stempel diertjes : Hello Bluebird - Frosty Friends
- Inkt (achtergrond): Distress Oxide - Spiced Marmelade & Worn Lipstick
- Fineliner zwart

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige, vrolijke kleurtjes, kerstkaart!
    fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje :) welk merk is de schulpmal ? groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, wat een mooie, vrolijke kaartjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik houd van ruitjes. En die stans is natuurlijk nooit weg...

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.