donderdag 20 december 2018

Kerst 2018 - Muisje

Vandaag is de eerste dag van mijn kerstvakantie! En laat ik die eens goed beginnen met mijn 30e verjaardag :). Ik vier het vandaag in klein gezelschap en dit weekend gaan Marc en ik een nachtje samen weg om het te vieren. We gaan naar Haarlem, dus als je nog leuke tips hebt, dan hoor ik het graag!

Maar, over naar de kaart van vandaag: kijk dat lieve muisje eens met zijn lantaarn. Het is een van de Kerst-stempels die Eline Pellinkhof dit jaar uitbracht.


Ik had met dit stempelset nog wel meer kerstkaarten willen maken, maar helaas... de tijd niet gehad. Ach, ze wachten vast wel op me tot volgend jaar. Maar goed, ik kleurde de lantaarn van het beestje in de kleuren van het designpapier en gaf de kaart wat glans door glitterpapier en pailletjes te gebruiken in roségoud / koperkleur.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Silver Stars
- Stans rand: MFT
- Stempels: Marianne Design - Eline's Christmas Mice EC0174
- Glitterpapier rosé
- Pailletjes / sequins
- Fineliner zwart

8 opmerkingen:

  1. Ten eerste van harte met je 30 ste verjaardag , een leuke dag gewenst.
    Je kaartje is heel erg leuk en dat muisje loopt vast niet weg ,wacht wel tot volgend jaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd van een muisje staat erop je kaart...
    vast wacht ze wel tot volgend jaar...
    Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag, gezellige dag toegewenst.

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een lief kertkaartje!!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een hele fijne dag van en ga lekker genieten van je vakantie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je bijzondere verjaardag, Linda.
    Leuk dat jullie een weekend naar Haarlem gaan. Ik zou zeker iets gaan drinken in de Jopenkerk en natuurlijk mag een bezoekje aan een hofje niet ontbreken, die liggen her en der in het centrum.
    In de Haarlemmerhout kun je leuk pannenkoeken eten, maar zo te lezen ga je zonder de kleine :-)
    Veel plezier in elk geval!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier nog gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Leuk om het samen te vieren in Haarlem. Veel plezier alvast.
    Je kaartje is mooi, die kleuren: wauw, heel mooi bij elkaar.
    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!
    Geniet van je uitje naar Haarlem!
    Heel mooi muizenkaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooierd!!
    Je bent jarig!! Dat wist ik niet :)
    En we hadden nog wel contact vandaag...
    Wat heerlijk, jarig zijn op je eerste vakantiedag!
    Haarlem is erg leuk volgens mij, staat ook bovenaan mijn lijstje om een keertje naartoe te gaan!
    Enne.. ik heb dat ook vaak, dat ik ergens graag heel veel van wil maken omdat ik er heel veel inspiratie voor heb, maar dan komt er toch niet van. Maar volgend jaar heb je weer een hele berg kaarten nodig als het goed is :)
    Groetjes en een fijne avond!
    Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog!
    En veel plezier samen in Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.