vrijdag 8 maart 2019

Hondje #1 - Norah 5 Jaar

Hoera, eind van deze maand wordt ons achternichtje Norah alweer 5 jaar! Ik wilde graag een kaartje maken met de nieuwe, lieve hondjes van Eline Pellinkhof. Laatst had ik er al een paar in elkaar gezet, dus hoog tijd om er een kaart mee te maken. Kon het niet laten de kaart alvast met jullie te delen, maar ze volgen mijn blog toch niet, dus kan het redelijk 'safe' hier plaatsen.


Ik ben eigenlijk niet echt een hondenmens, maar er zijn een paar soorten die ik echt te leuk vind. Een daarvan is de mopshond :). Ik vind die echt te schattig! Deze papieren versie werd extra feestelijk aangekleed met een feestmuts (geleend van het varkentje). De leeftijd en naam van de jarige heb ik op de kaart verwerkt en nog wat pailletjes als confetti. Let the party begin!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Sweet Stars
- Stans hondje: Marianne Design - Eline's Puppies COL1464
- Stempel alfabet (naam): Nellies Choice - alfabet Lars ALCS002
- Cijfer: Marianne Design CA3110
- Glitterpapier roze
- Pailletjes/ sequins: Lucy's Little Things
- Fineliner zilverkleurig

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad een schattig hondje! Lief kaartje en het hoedje maakt het extra feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Linda,

    het is een superlief kaartje geworden!!! Het feesthoedje van de big staat haar leuk.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, persoonlijk kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd, daar is Norah vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo cute dit hondje. Nora krijgt de mooiste kaart ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.