vrijdag 22 maart 2019

Incoming Mail #1

Ohh ik vind panda's zo leuk! Dus deze stempelset van Mama Elephant valt bij mij helemaal in de smaak :).


Ik maakte er een verhuisd-kaartje mee. De panda is inmiddels verhuisd en de dozen weer aan het uitpakken. Ze zitten vol met mooie spulletjes en liefde. Ik kleurde eerst de afbeelding in en zocht er daarna matchend papier bij. Het rode hartjes-papier komt uit een blokje van Lawn Fawn, de beige Zig-zag is van MFT en het zwart-witte papier komt uit een van de nieuwste StudioLight-blokken. Het werd een echte mix-and-match :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: MFT, Lawn Fawn & StudioLight
- Stempel panda: Mama Elephant - Incoming Mail
- Stempel tekst: Clearly Besotted - A Little Sentimental
- Enamel dots beige
- Fineliner zwart

Deze kaart is gebaseerd op onderstaande sketch van Mojo Monday:


Fijn weekend!
Nog plannen? Zondag komt Larissa bij mij knutselen, gezellig :)

4 opmerkingen:

  1. Ach, wat een leukerd! Mooi gekleurd en mooi gematcht met het toffe papier.
    Jaaa, zondag eindelijk weer samen knutselen. Zin in!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk verhuiskaartje! Met zoveel liefde moet het wel goed komen in het nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a darling card. So glad you could join me for Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.