maandag 28 oktober 2019

Cuddly Koala's #5 - Zwangerschapsverlof

Een van mijn directe collega's is met zwangerschapsverlof. We gaven haar namens de afdeling een kleinigheidje en ik verzorgde de kaart :).


Ik had de gekleurde afbeelding van de koala'tjes nog liggen en maakte vervolgens met Distress Inkt de achtergrond en stanste de letters 'verlof' uit.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Inkt achtergrond: Distress oxides Victorian Velvet & Spun Sugar
- Inkt 'zand': Distress oxides Frayed Burlap & Antique Linen
- Stempel koala: MFT - Cuddly Koalas
- Fineliner grijs
- Plaksteentjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.