maandag 7 oktober 2019

Happy Hedgehogs #1 - Gastdesigner 4 Season Challenge Blog

Leuk, ik mocht gastdesigner zijn bij het 4 Seasons Challenge Blog! De nieuwe uitdaging luidt "into the woods", een heerlijk toepasselijk thema voor de herfst!


Vol enthousiasme ging ik aan de slag... into the woods... herfst... ja dat werd hem: egeltjes, eikeltjes, (kale) bomen en een herfst-achtige zonsondergang! Nu is de herfst misschien wat geromantiseerd op deze kaart, maar hé wat was het leuk om hem te maken. Ik hoop dat jullie ook mee willen doen met de uitdaging! Lees hierover meer op het 4 Seasons Challenge Blog.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Distress Oxides: Barn Door, Abandoned Coral, Wild Honey, Scattered Straw
- Stans bomen: Hello Bluebird
- Stempels: MFT - Happy Hedgehogs
- Fineliner zwart

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met de egeltjes en de mooie zonsondergang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je GDT!
    Je kaartje past helemaal bij het thema into the woods. Super gaaf met zo'n kleurrijke achtergrond. Echt een geslaagd kaartje.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk voorbeeldkaartje voor deze challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, dankjewel dat je onze gastdesigner wilt zijn!
    grtz Colien (4 Season Challenge blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.