zaterdag 2 november 2019

Kerst 2019 - Skating Party

Toen de kids vanmiddag heerlijk (2,5 uur!!) lagen te slapen, heb ik mijn kans gegrepen en twee kerstkaarten gemaakt. De eerste laat ik jullie vandaag zien.


De lieve diertjes van Hello Bluebird kleurde ik in met mijn Spectrum Noir markers. De muts en sjaals kregen de kleur roze, zodat ze matchen bij het designpapier. 

Ik ben benieuwd hoeveel kerstkaarten ik dit jaar kan maken... ik geloof dat de teller nu ongeveer op 10 staat. Ben blij als ik de 25 red, al moet ik dan wel (tegen mijn principes in) alsnog wat niet-zelfgemaakte-kaarten versturen....


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Snowflake Kisses
- Stempels: Hello Bluebird - Skating Party
- Enamel dots (spiegel-effect)
- Glitterpapier wit

De kaart doet mee aan onderstaande sketch uitdaging van Freshly Made Challenges


3 opmerkingen:

  1. Deze is echt te mooi! Die zou ik niet versturen.
    Zo tof met de mooie kleuren en papiertjes.
    & wat kun jij inkleuren zeg, prachtig.
    Fijn weekend nog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zijn die beestjes schattig! Zeker in combinatie met dat zachtroze. Echt te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Leuk papier en mooi ingekleurd. Deze kaart gaat vast een ere plaats krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.