donderdag 21 november 2019

Sinterklaas #3 - Slinger

Jaren hebben wij niets met Sinterklaas gedaan. Vorig jaar, toen Zoë erbij was, hebben we het klein gevierd. En dit jaar merk ik dat ik het steeds leuker ga vinden. Ik vermoed zelfs dat ik het misschien nog wel iets leuker vind dan Zoë :). Maar het is zo leuk dat ze het dit jaar bewust meemaakt, ze ging helemaal op in de intocht van Sinterklaas. Ze riep zo hard als ze kon 'Tinterfaaaat' (of zoiets)... ik hoop dat Sinterklaas wel snapt dat het om hem gaat. Esmée vindt de gezellige drukte allemaal wel best.


Nu er dit jaar weer ontzettend leuke nieuwe Sinterklaas-spullen beschikbaar kwamen bij Marianne Design, kon ik het ook niet laten die te bestellen. Ik maakte er deze slinger mee. Op de eerste foto's zie je hem in detail, op het laatst nog even in zijn geheel:


Ik stanste de letters 'Welkom' uit bruin papier, net als chocoladeletters. Verder versierde ik iedere letter-vlag met een leuk detail, zoals een cadeautje....


... of de zak van Sinterklaas, of een laarsje.


Op het laatste vlaggetje kwam Piet. En zo vormt het een geheel:


Ingrediënten voor deze slinger
- Basispapier wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Pink
- Stans Sint en Piet: Marianne Design LR0565
- Stans zak van Sinterklaas: Marianne Design - by Marleen CR1487
- Stans cadeaus: Marianne Design - by Marleen CR1488
- Stans laarsje: Marianne Design - by Marleen CR1489
- Stans letters
- Fineliner zwart
- Enamel dots geel

Ik heb nog aardig wat to-do's aan knutsels liggen, maar ik hoop dat ik ook voordat het Sinterklaas is nog tijd hem om nog wat anders te maken met deze leuke producten.

Wat doen jullie met Sinterklaas?

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi! En helemaal voor je meiden met die lieve papiertjes en zachte kleurtjes.
    Mijn slinger komt nog op mijn blog, ik heb er eentje gemaakt voor op school = werk.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige leuke sinterklaas slinger heb je gemaakt, super!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind je slinger super!! Hier helaas geen kinderen om zo gezellig Sinterklaas mee te vieren, anders was ik vast ook voor deze spullen gezwicht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg. Als je kleine kinderen hebt is dat dubbel leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! Met kleine kindjes is dat zo leuk sinterklaas. Na 18 jaar ga ik het dit jaar anders doen...1 ding voor ons allen. X

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.