maandag 20 april 2020

Stippen op Porselein #10 - (schoon-)Moederdag

Moederdag komt er alweer aan, nog iets minder dan 3 weken. Ik ging voor mijn schoonmoeder alvast aan de slag. 


Ik begon met het schaaltje voor theezakjes, ook wel theetipje (ik vind dat zo'n gek woord... weet niet waarom). Rood is een van haar favoriete kleuren, dus die kleur moest sowieso terugkomen in mijn creaties. Toen ik het "theetipje" af had, bedacht ik dat het wel leuk was om er een bijpassende mok bij te geven. De mok vond ik bij Hema, en hup weer door...


Ik gebruikte dezelfde kleuren en het middelste deel van het theetipje liet ik herhaaldelijk terugkomen op de mok. De rand van het theetipje komt min of meer terug op de oor van de mok. Ik geef er nog wat lekkere theezakjes bij en chocolaatjes.


Uiteraard 'moest' er nog een zelfgemaakte kaart bij komen, geen straf! Het leek me leuk ook hier weer het rood in terug te laten komen. Ik maakte een achtergrond van Distress Oxides en wat spetters gouden verf. De zwaantjes is een van de nieuwere stempelsets van Lawn Fawn, leuk zijn ze hè.


Maar nu mijn moeder deze mok en het theetipje bij mij heeft zien staan (en herhaaldelijk gezegd heeft dat ze het zo leuk vindt...) weet ik wat mij nog te doen staat in de komende weken en dat vind ik helemaal niet vervelend! Eens bedenken welke kleuren en patronen ik ga gebruiken... wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Leuk setje zo voor je schoonmoeder en de kaart maakt het helemaal af.
    Ik had nog nooit van een theetipje gehoord maar vind het wel een grappig woord.
    Succes met het volgende setje!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.