vrijdag 3 april 2020

Stippen op Porselein #6

Oh oh oh, ik ben echt zoooo verslaafd aan stippen. Ik doe het bijna elke dag :). Het voordeel vind ik, dat je niet enorm veel spullen hoeft te pakken om aan de slag te gaan.... dat doe ik bij kaarten maken wel altijd... Dus als ik ook maar even een half uurtje tijd 'over' heb, dan pak ik mijn stip-spullen erbij. Kaarten maken doe ik dan eerder als ik een hele avond vrij maak voor creatieve dingen.


Het is er weer eentje in de categorie 'vrolijke feestschoteltjes'. Het doel is 16 stuks hiervan te stippen voordat Esmée jarig is. Nu heb ik dankzij Corona wel wat langer de tijd voordat we het kunnen vieren helaas... maar goed, dan maar een mooi tuinfeest in de zomer! 

Ik maakte dit keer een zonnig gebaksschoteltje, laat die zon maar komen dus (is ons ook beloofd de komende dagen, dus dat komt goed uit)! 

Hij doet me ook een beetje denken aan 'oranje boven'. Zie je mijn oranje-tompouce er al op liggen? 




2 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.