zaterdag 23 juni 2018

Harvest Mouse #1

Ahh wat vond ik dit kaartje leuk om te maken, zeg! Het voelde alsof ik een schilderijtje in elkaar aan het zetten was :).


Eerst heb ik de muisjes ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers, vervolgens de boom en het gras met inkt bewerkt en de achtergrond gemaakt met mijn wolken -stencil van MFT. Al met al een vrolijk geheel geworden, toch? 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Stans gras: Lawn Fawn - Grassy Hillside
- Stempels: MFT - Harvest Mouse
- Stencil: MFT - Stencil Cloud

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    het is een superlief kaartje geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk,je kunt maken zo aan de muur hangen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, echt een schilderijtje, inderdaad! Ze oogsten wel vroeg in het jaar, jouw muisjes :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Linda! Alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad net een schilderijtje. Mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk kaartje dit Linda! Ik kan zien dat het met liefde en plezier gemaakt is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat en leuke kaart met die gave muizen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart. Erg mooi ingekleurd.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is ook leuk om te doen. Ik doe het veel te weinig. Heb genoeg stempels om dat te doen, maar vergeet het steeds...
    Jouw kaartje is enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtig schilderijtje ‘samengesteld’! Superleuk kaartje dit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.