donderdag 14 juni 2018

Raving Raccoons #1

Deze lieve wasbeertjes hebben schandalig lang moeten wachten voordat ze op een kaartje verwerkt werden. Op de vorige knutseldate met Larissa stempelde ik deze diertjes... een aantal maanden geleden alweer.


Maar beter laat dan niet! Vandaag ging ik met de schattige beestjes aan de slag :). Ik maakte gelijk twee kaarten. De eerste werd, in het kader van de examentijd, een geslaagd-kaartje. Of eigenlijk is hij wel multi-inzetbaar met de tekst 'joepie, het is je gelukt'. De kaart is gebaseerd op de sketch van Paper Craft Crew, zie onderaan dit blogbericht.


Het tweede kaartje kreeg dezelfde opzet, maar een andere kleurstelling en andere tekst. Dit keer een verjaardagskaartje. Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'girls birthday' bij Moving Along With the Times.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood en roze
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes
- Stempel diertjes: MFT - Raving Raccoons
- Stempels tekst: Marianne Design - Karin Joan KJ1701
- Fineliner zwart

De gebruikte sketch van Paper Craft Crew:



4 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk, Linda! Wat een schatjes, die racoons.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaartjes met die olijke wasbeertjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello… Thanks for sharing your cute card with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’; it fits perfectly with our ‘Girls Birthday challenge theme. Hope you can join us again very soon.
    Diane Louise (DT member) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat zijn ze allebei leuk! Handig als je wat gekleurde afdrukjes hebt liggen. Dan heb je denk ik, best snel een par kaartjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.