vrijdag 8 juli 2016

Envelopkaarten #4 - New Home

Vaak wordt bij een housewarming of open huis als cadeautip geld opgegeven. Hoe leuk is het dan om een envelopkaartje te maken waar je het in kunt stoppen?


De stans met kleine huisjes vind ik goed passen bij een verhuiskaartje. Het (relatief) nieuwe papierblok van Studiolight vind ik echt te gek! Het bevat zowel stoere papiertjes, zoals spijkerstof, als snoezige papiertjes met kantpatroon.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart turquoise
- Designpapier: StudioLight PPSL32
- Stans huisjes: Memory Box - Brevilla Houses
- Stempel 'new home' (klein): Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Stempel alfabet (new home, groot): Marianne Design COL1396
- Stempel rand: merk onbekend
- Houten bloemetjes: Xenos
- Klittenband (als sluiting): JoyCrafts

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke enveloppen! Leuke papiertjes en gave huisjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stans met die huisjes! Superleuke enveloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk is deze ! geslaagd hoor

    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave enveloppen, ben helemaal weg van het papier, erg tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan, het envelop model blijft leuk! De huisjesstans vind ik geweldig. En mooi papier inderdaad, leuk gecombineerd zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.