donderdag 21 juli 2016

Home Sweet Home #11

Voor de huidige ABC Challenge zijn we alweer aanbeland bij de letter W. Erna vroeg mij een thema uit the kiezen bij deze letter. Dat werd: woning


Ik maakte een verhuiskaartje voor een kennis van ons. Met een masking stencil heb ik de achtergrond in baksteen-patroon gemaakt. Dat combineerde ik met wat mintgroene details, wat glimmertjes erop en klaar :). 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes - Winter
- Stans huisjes: Leane Creatief
- Stans 'berg': Marianne Design CR1361
- Stempel alfabet: Marianne Design - Eline's Handlettering EC0160
- Masking stencil: Dutch Doobadoo - Bricks
- Washi tape
- Sequins / pailletjes

Doen jullie ook mee met de uitdaging?

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk is je kaartje. Ik hoop dat Erna veel deelnemers heeft deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk met deze kleurtjes Linda! Die huisjes heb ik ook nog ergens, moet ze nodig weer eens gebruiken, oeps..
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verhuiskaartje, gave achtergrond en schattige huisjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda
    Wat een leuk idee zo weer.
    Ik heb die mask ook maar ik gebruik 'm bijna niet :( nu heb ik weer een extra inspiratie, THANKS!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die achtergrond is echt gaaf! En je kaartje natuurlijk ook, superleuk! Bedankt voor het bedenken van dit onderwerp. Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.