maandag 25 juli 2016

In een Lijstje #6 - Huwelijk

Het zusje van een van mijn vriendinnen stapte afgelopen week in het huwelijksbootje. Ik werd gevraagd een origineel cadeautje te maken gebaseerd op de trouwkaart. Natuurlijk vind ik dat onwijs leuk om te doen!


Daarvoor ging ik aan de slag met een lijstje...


...en daarbij maakte ik nog een bijpassende envelopkaart, omdat ze geld erbij wilden geven.


Hieronder nog even de trouwkaart, mijn lijstje en envelopkaart op een rijtje:


Ingrediënten voor dit lijstje en deze envelopkaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Studiolight
- Stans hart: Marianne Design CR1351
- Stans rendieren: JoyCrafts 6002/2029
- Stans alfabet: JoyCrafts 6002/0139
- Houten hartjes: Xenos


7 opmerkingen:

  1. LEUK!! Het lijkt wel of alles bij elkaar hoort! Supergaaf!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker leuk en een eer om te doen! Je hebt er echt iets onwijs gaafs van gemaakt. Alles past zo mooi bij elkaar, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Het past perfect bij elkaar! Leuk dat je de datum in de rand verwerkt hebt. Hier is het bruidspaar vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeautje en mooie kaart! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht en heel prachtig uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi gedaan!!! Echt een topkado zo.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.