maandag 4 juli 2016

Hoera, een Meisje - Pinguïn

Lief hè, dit pinguïnnetje van Els Brigé? Ik vind het echt een schatje. Hoogste tijd om er een kaartje mee te maken!


Dit lieve diertje is wat mij betreft prima geschikt voor babykaartjes en zit bovendien samen met wat leuke babyteksten in een set. Dit keer maakte ik een meisjeskaart (eerder liet ik jullie al een jongenskaartje zien, maar dan met de schildpad). Ik gebruikte daarbij een label en papier in zalmroze kleur.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier hout: StudioLight PPL29
- Designpapier zalmroze: MFT - Calm & Cozy Chevron
- Stans hart: Marianne Design CR1351
- Stempels tekst en pinguïn (+bijbehorende stans): Els Brigé - Welkom, Baby
- Label
- Twine: Boekenvoordeel
- Sequins / pailletten
- Fineliner

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, die pinguin is superschattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een kaartje naar mijn hart! Stempeltje van Els, mooie tekstempel, lieve kleuren, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dan toch wat een dotje van een kaart.
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.
    De pinguïn leent zich perfect voor deze gelegenheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig kaartje, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.