dinsdag 25 april 2017

Eline's Babies #20 - Twee Matroosjes

Oké ik heb een beetje gesmokkeld door te zeggen dat ik maar twee papierblokjes op de beurs gekocht heb. Het was zeker niet gelogen, maar ik kocht de week ervoor nog twee gave papierblokjes bij Oma Dee hihi... waaronder degene waar ik deze twee kaartjes mee maakte dus.


Toen ik dit papierblokje zag, moest ik gelijk denken aan de combinatie met die matroos-kindje. Is het jochie niet schattig? Een leuk voorbeeld van 'use your stuff' (een ideetje van Cornelie om 'oude' knutselspullen weer eens te gebruiken), vind ik. En eigenlijk vind ik dat wel een van de leukste dingen om te doen: mix & match. Zowel nieuw als oud en ook verschillende merken door elkaar: I like it!


Maar goed, terug naar mijn kaartjes van vandaag. Twee kaarten uit hetzelfde papierblok, in dezelfde stijl en met vergelijkbare lay-out. De tekststempels kocht mijn moeder op de beurs, heb achteraf 'spijt' dat ik ze niet ook gekocht heb, dus hop op mijn verlanglijstje.


En zoals jullie van me gewend zijn bij kaarten in dezelfde serie, de twee kaarten ook nu weer samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart geel en donkerblauw
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes Summer
- Stempel baby en bootjes: Marianne Design - Eline's Babies EC0084
- Stempels tekst: Marianne Design CS0987
- Nuvo Crystal Drops: English Mustard & Duck Egg Blue
- Fineliner zilverkleurig

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei ontzettend leuk!! Heb ik ook altijd last van...beheers ik me...en achteraf spijt hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartje en enig papier. Je verlanglijstje was toch leeg....en nu gelijk weer vullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig! Ik hou ook van mixen, dat maakt je kaartjes uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaarten.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Linda zo lief,probeer ook mijn oude spullen te blijven gebruiken.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je laat ons hier vandaag 2 super leuke kaartjes zien.
    Die verlanglijstjes, die blijven nooit lang leeg ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaartjes zijn ook weer te leuk!
    Ik vind jou stijl zo leuk en gaaf!
    & een verlanglijstje? Nog nooit van gehoord, pff. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, mixen is het allerleukst. Kan me niet voorstellen om maar met 1 merk te werken...al zou dat heel wat in de portemonnee schelen, hihi. Maar je kaartjes zijn superleuk, lief en toch stoer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaarten heb je weer gemaakt! Prachtig en lekker stoer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Precies wat Margot zegt! Zo waar! Helemaal leuk toch, deze combi? Tof Linda!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.