zaterdag 29 april 2017

Koetjes en Kalfjes #1

Deze maand kocht ik dit koetje, samen met het hekje, op de creabeurs. Het schattige beestje doet me denken aan de lente. Ik maakte er een tafereeltje mee waarbij hij in de wei staat. De lucht is blauw met wat lichte bewolking :).


Door het gebruik van het kader probeer ik het idee van een schilderij of foto aan deze kaart te geven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Action - Happy Watercolor
- Stans koe: Marianne Design - Eline's Cow COL1426
- Stans hekje: Marianne Design COL1407
- Stans wolkjes: JoyCrafts 6002/0199
- Stans rand: AliExpress
- Stans bloemetjes: Marianne Design CR1394
- Stempel tekst: Nellie Snellen

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'voorjaar' bij Creapaleis.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje geweldig, Linda! De lucht heb je mooi gedaan en het kader maakt je kaart echt af! Dit is een leuke stijl. Ik ben benieuwd wat je de. Komende tijd nog meer gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Linda,

    het is een geweldige kaart geworden!!! Mooie kleurencombo en die koe is zo schattig...

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje. Heb de mal ook gekocht, kon hem niet laten liggen :-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, heel erg leuk gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, inderdaad helemaal voorjaar! Gaaf dat kader, geeft een leuk effect.
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Helemaal een schilderijtje en een echte voorjaarskaart Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super lief kaartje met dat koetje in de weide! Mooi tafereeltje..

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja super leuk het lijstje! Een leuk tafereeltje, mooi en toepasselijk voor de achtergrond ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.