donderdag 27 april 2017

Panda #5

Van Evy kreeg ik de tip van leuke masking stencils bij Action, dus deze week ging ik even een kijkje nemen. Er waren iets van zes verschillende setjes en ik kocht de twee leukste (met vijf stencils per setje). Een daarvan bevatte de plusjes-stencil die ik voor deze twee kaarten gebruikte.


De panda's die ik gebruikte zijn stempelafdrukjes die een keer op een pakje zaten die ik kreeg van Fokelina @thuisop75. Ik vond ze toen zo schattig, dat ik ze al die tijd bewaard heb. De kaarten zijn qua stijl iets anders dan jullie van me gewend zijn, maar ik vond het wel eens leuk om te proberen en ben eigenlijk best tevreden met het resultaat. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze en turquoise
- Stempel panda: Mama Elephant Stamps - Pandamonium
- Stempel 'Happy Birthday' en rondjes: AliExpress
- Masking Stencil: Action
- Washi tape
- Fineliner zilverkleurig en zwart


Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
CAS on Sunday: use a stencil
Freshly Made Sketches: onderstaande sketch


Fijne Koningsdag!


BewarenBewaren

19 opmerkingen:

  1. Leuk juist om weer eens wat anders als anders te doen! Toffe kaartjes en idd schattige stempeltjes. En die Action krijgt ook steeds meer. Foam nog gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze fantastisch! Leuke kleuren en het panda beertje is super cute. Ik kreeg de tip ook van Evy, ben alleen nog niet in de Action geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heel lief beertje gebruik je op deze schattige babykaartjes.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze snoezig Linda ! Die masks heb ik ook gekocht !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt super-geinig, je panda's. Oh, en die masks zijn ook geweldig, ik ga op jacht...
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn erg leuk geworden! Soms heb je dat, he?! Dan maak je iets in een andere stijl en is het resultaat verrassend leuk! Iemand liet mij die stencils deze week ook zien. Ze zou voor mij op jacht gaan. ik ben benieuwd welke ik krijg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute! Thanks for sharing at Always Fun Chs.
    ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan met deze panda's! Ik heb zulke stencils bij de Action nog niet kunnen vinden, misschien niet overal verkrijgbaar. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Als ik bij de Action ben toevallig ga ik eens op zoek naar deze stencils.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe achtergrondjes en heel leuke pandastempeltjes!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik denk dat ik een nieuwsbrief ga beginnen 😉 Jij bent wel al verder dan mij, want ik heb ze alleen maar gekocht en niet gebruikt. En het resultaat is geweldig! Die panda's zijn zo snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten zeg. Ik was ook al op zoek naar de stencils maar zag ze nog niet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes. Leuk om zo je eigen achtergrond te maken. De combinatie met het washi-tape is een leuk idee. En de beertje natuurlijk. Top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk, mooie kleurtjes en schattig die panda's! Ik wasnapte dinsdag nog bij de Action, maar ik heb de stencils niet gezien....hmm... nog maar es langs, denk ik ;)
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve kaartjes, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke en lieve kaartjes, Linda. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These are adorable! I love the stenciled backgrounds, and those Panda bears are so sweet. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These little pandas are just so adorable! Love your fun colors too. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik heb ze vandaag kado gekregen van Margo ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.