woensdag 21 juni 2017

Drieluik #6 - Daan

Hoera, begin van deze maand werd Daan geboren! Mijn collega beviel op 5 juni van een jongetje. Toen zijn zusje geboren werd, maakte ik dit drieluik. Het leek me leuk om nu weer een soortgelijk kaartje te maken, maar dan natuurlijk in het blauw!


Zo gezegd, zo gedaan. Roze wordt blauw en in plaats van de schaapjes die ik voor Sofie gebruikte, ging ik voor Daan aan de slag met het aapje en girafje.


Het aapje slingert op de voorkant (of het eerste luikje) van de kaart en houdt de geboortedatum van Daan vast:


De giraf mocht niet ontbreken op de kaart, dit diertje staat namelijk ook op het fotobehang van het babykamertje. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart: wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Blue
- Stans aapje: Marianne Design - Eline's Monkey COL1399
- Stans giraf: Marianne Design - Eline's Giraffe COL1356
- Stempel getallen datum: Stampin' Up - Labeler Alphabet 
- Stempel letters Sofie: Marianne Design - Eline's alfabet EC0153 
- Stempel 'hoera, een jongetje': Marianne Design - Eline's Babies EC0106 
- Nuvo Crystal Drops - Duck Egg Blue 
- Fineliner 
- Label


8 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje weer Linda!! Tof dat je inspiratie hebt gezocht bij het kaartje wat je voor zijn zusje hebt gemaakt!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de basis van je kaart hetzelfde te houden. Hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....gaaf kaartje !
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief en persoonlijk kaartje!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Linda en helemaal leuk dat je hem zo persoonlijk afstemt.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.