vrijdag 23 juni 2017

Zwanger #9

Een vriendin van mij is zwanger van haar tweede kindje! Dat kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder haar en haar man een kaartje te sturen.


In het kader van 'use your stuff', heb ik wat mooie 'oudjes' erbij gepakt: het papier, de stans en de stempel heb ik al een behoorlijke tijd in mijn bezit. Maar daardoor niet minder leuk toch? Vind het papier met de flesjes zo schattig en de kleuren van de blokken maken het kaartje lekker fris.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Carta Bella - Baby Mine
- Stans baby sihouet & lijst: Marianne Design LR0219
- Stempel 'zwanger, gefeliciteerd': Marianne Design - Eline's Teksten EC0138
- Enamel dots: AliExpress
- Fineliner

Fijn weekend!
Wat zijn jullie plannen? Op dit moment stap ik in de trein om naar het concert van Marco Borsato te gaan, morgen lekker uit eten met vriendinnen (+ aanhang) en zondag lekker sporten! I love it!

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje heb je gemaakt voor je vriendin.
    & dat klinkt als een goed weekend, veel plezier. Marco Borsato, supertof. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, de gebruikte malletjes blijven leuk! Geniet van je weekend, komt vast goed! Hier feestweek, dus elke avond al dolle boel. Morgen een workshop volgen bij Miranda v.d. Bosch, kijk ik erg naar uit en 's avonds een concert. Zondag maar even bijkomen, denk ik zo ;-)
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Wat leuk allemaal!! Gaaf kaartje met mooie kleurtjes. Gaaf concert, wat een top weekend!!
    Geniet ervan!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! Leuk papier en mooi met die mal. Hij was gaaf gisteren he, het concert. Ik heb er met volle teugen van genoten Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, mooie combinatie van papier. Veel plezier met je vriendinnen & Marco Borsato! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supertof kaartje! En geniet van je leuke weekend! (Wat alweer half om is ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt. Zo te zien wordt het een meisje. Heb je genoten bij Marco? Vast wel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.