woensdag 28 juni 2017

Opkikker #20 - Kleurenkaartenteam

Deze kaart doet mee met het kleurenkaartenteam waarbij de kleuren olijfgroen en okergeel dit keer aan de beurt zijn. Het is pas de tweede keer dat ik mee doe, maar vind het een erg leuk idee :). 


Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleurencombinatie wel een lastige vond! Maar toen ik eenmaal dit papier pakte en het kikkertje erbij vond, was de kaart eigenlijk zo klaar!


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Stampin' Up - Botanical Gardens
- Stans vierkant: Ali Express
- Afbeelding kikker: Marianne Design - Eline's Opkikkers (knipvel)
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Opkikkertjes EC0113
- Nuvo Crystal Drops - English Mustard
- Fineliner


BewarenBewaren

28 opmerkingen:

  1. Het ideale dessinpapier als vertrekbasis voor je kaart! Lief, mooi, tof!
    Fijne dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schat dit kikkertje leuke kleuren combi, heb ook twee keer meegedaan.....nu even niet maar hoop de volgende keer weer mee te doen.

    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf opkikkertje, heel leuk! En ik bedenk me dat ik dit papier ook nog heb... zal het weer eens opzoeken, bedankt voor de reminder ;-)
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja natuurlijk, een kikker! Past perfect bij deze kleuren. Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het ook goed gezien, waarom moeilijk doen, ben alleen nog niet toegekomen aan het donkere olijfgroen, ha ha. Leuk met deze kikker, tof kaartje Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Leuk papier ook gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk , groen , dan denk je aan een kikker !
    Helemaal leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kleuren juist prachtig en je hebt er een super leuk kaartje mee gemaakt Linda!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje met dit schattige kikkertje erop!
    Dit dessinpapier is echt super gaaf!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi kaartje. Prachtig hoe je het kikkertje hebt gecombineerd met de kleurencombi.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is zeker geslaagd! Ik vond het ook een moeilijke combinatie maar is ook gelukt.
    Lekker vrolijk kaartje is het geworden echt een opkikkertje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is ook heel erg mooi Linda....goed gekozen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke, gezellige en vrolijke opkikker!! Die gaat zijn werk vast goed doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Linda ! Heel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuk opkikkerkaartje in de gevraagde kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geinig kaartje, perfecte KKT kleuren! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier kikker je zeker van op, wat een leuk kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een lastige kleurencombi zei je ..... ik vind ze meer dan geslaagd, leuke kikker
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk met de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met het kikkertje heb je al de eerst kleur olijfgroen te pakken, okergeel erbij en de combi is er. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach wat een leukerd, Linda! Super met de kikker!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook weer zo' n prachtige kaart! Ik heb ook nog aan een kikker gedacht maar het werd uiteindelijk een vis en een koala.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dot lijkt mij ook een hele lastige combinatie, maar je hebt er een super leuk en fris kaartje van gemaakt. Verrassend, super leuke papiertjes er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ha, blijkbaar heb ik door de drukte hier in huis, je gemist... Dat is gek... In ieder geval, je kaartje is superlief, past helemaal in het kleurenpalet, mooi gedaan !
    bedankt voor je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    nog een fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart, Linda. Helemaal goed, met de kleurtjes en die kikker! Leuk dat je het KKT ontdekt hebt en meedoet!
    Ik ben wat later dan gebruikelijk met mijn reactie, had even zeer beperkt internettoegang!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.