zondag 25 juni 2017

Washi Tape Madness #41 - Lift Challenge

Wat een leuke uitdaging weer bij de Lift Challenge! Die grijp ik graag met beide handen aan! Gelijk een goede reden om mijn washi tape weer eens tevoorschijn te halen!


Het idee is om van stroken een basis te maken en daar weer een tekst uit te stansen en weer terug leggen in bijv. wit. Na het nodige denkwerk kwam ik op deze twee kaartjes uit: een zomerse 'Happy Birthday' en een maritieme 'Thanks'.

Ingrediƫnten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit, blauw en lichtroze
- Stans 'thanks': Lawn Fawn - Scripty Thanks
- Stans 'happy: Lawn Fawn - Scripty Happy
- Stans pijltjes: Lawn Fawn - Valentine Borders
- Stempel 'birthday': Clearly Besotted - A Little Sentimental
- Stempel munten: Marianne Design - Eline's Beach House EC0144
- Enamel dots: Marianne Design & Xenos
- Fineliner rood

13 opmerkingen:

  1. Twee prachtige liftkaartjes Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, lekker vrolijk! En weer wat tape opgebruikt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaarten en een leuke toepassing van het Washitape. De lichte versie heeft mijn voorkeur.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaarten Linda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaarten Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke vrolijke kaartjes

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn superleuk, Linda! ik val ook het meest opde lcihte versie. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze gaaf, heel leuk idee zo, met die verschillende stroken washi-tape!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lifts, erg leuk met die vrolijke washi-tapejes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat word ik hier vrolijk van, heel leuk deze 2 kaartjes.
    Moet toch ook maar eens vaker de washi tape tevoorschijn halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag ze al op IG. Erg leuk en een goed idee met washitape. Niet echt gesneden strookjes, maar het zijn
    strookjes ;-)) Vind ze erg mooi beide. Dank je wel Linda!
    (ben je foam niet vergeten hoor. Staat op m'n lijstje, maar winkel is nu i.v.m. vakantie dicht)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee gave kaarten en ik zie nu meteen bij jou dat washi-tape wel mag hihi. Ik had het ook gebruikt maar wist niet of het mocht ;p Ik ben vooral weg van de blauwe versie, gaaf met die poststempels. Ik vind die pijltjesstans ook erg leuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je happy kaartje vind ik geweldig mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.